6 d’abr. 2010

Clarobscur tirant a gris

Respiro profundament quasi sense aire. Dia clarobscur tirant a gris. La inèrcia em guia, més que la meva decisió. Premo les tecles amb la ment absorta. Un cafè per tranquil·litzar-me, o potser per seguir el costum. M'aturo però el meu cervell porta un ritme accelerat.

Comença una setmana com tantes d'altres. O no. Qui sap què m'espera. Promeses fugisseres, instants passats, racons amagats... Em pregunto quin és el camí correcte. A l'horitzó intueixo la blavor del cel. Em tapo les orelles per sentir el so del silenci i tanco els ulls per continuar mirant endavant.

Sensacions, impressions, sentiments... La vida.

La paraula d'avui: gent d'upa (gent de rang, d'importància).

L'audio d'avui m'ha costat molt triar-lo. Després de l'anterior (inclassificable) us deixo amb una cançó de Coldplay: The hardest part. Una de les meves preferides. Pot sonar a trista (no ho negaré), però en la seva melanconia, no sé perquè, hi trobo un petit punt d'optimisme. Instint de superació (almenys al videoclip hi és present).




1 comentari:

  1. Catalans, catalanes, tirador de daus, CR9, gent d'upa (dance), gent del barri, kiwis, seguidors del blog...

    Avui començo per l'àudio: Envejable flexibilitat de la Sra. Barbara, bon tema dels Coldplay (grans, molt grans!) però personalment he de dir que no és el video-clip que més m'agradi. D'aquest grup m'agradaria recomanar-vos un parell de temes:

    > Yellow 'Animation' (crec que a alguns ja us l'havia passat):
    http://www.youtube.com/user/musicANDmuffins#p/u/1/tVrrAP-ntMc

    > Life in Technicolor II (he de dir que va ser en Joan qui em va fer 'descobrir' aquest fantàstic video-clip):
    http://www.youtube.com/watch?v=fXSovfzyx28

    Hi ha setmanes de tots colors, amb diferents sensacions, amb diferents intencions i és apassionant no saber què ens espera (quin alicient tindriem a sortir de casa si sabéssim com ens anirà tot!). No obstant, a vegades (i no t'ho puc negar) també pot resultar frustrant o decepcionant veure que les coses no passen tal com un s'havia imaginat. Endavant les atxes!

    Ah, i no tanquis els ulls ni et tapis les orelles, que no podràs veure ni sentir els gols d'en Messi al Bernabéu (espero).

    ResponElimina